Witajcie! W ostatnich dniach ruszyłam gwałtownie z Aed Varen do przodu! Mogę się wreszcie  pochwalić czymś wielkim, przynajmniej dl...

Aktualizacja - czerwiec


Witajcie!

W ostatnich dniach ruszyłam gwałtownie z Aed Varen do przodu! Mogę się wreszcie  pochwalić czymś wielkim, przynajmniej dla mnie: powstała nowa, oficjalna i prawdopodobnie ostateczna wersja logo, z której bardzo się cieszę. Łacińska sentencja Tacyta, omne ignotum pro magnifico (wszystko, co nieznane, wydaje się wspaniałe) nawiązuje już do klimatu bloga. Mogę zdradzić, że jego akcja rozgrywa się w Loravii, nieprzyjaznym królestwie na uboczu. Do niedawna przepełniona pokojem, dziś Korona Północy zmierza się z wewnętrznymi konfliktami, podziałem społeczeństwa i agresją ze strony dawnego sojusznika. Więcej rzec nie mogę :) 

Udało mi się także wreszcie zakończyć pracę nad stronami niezwiązanymi z kwestią fabularną. Limity, zapisy, regulamin czy bardzo obszerne FAQ są już gotowe. Jeśli chodzi zaś o zakładki opisujące fabułę, zdecydowałam się podzielić je na dziewięć (lub dwanaście) części i tak rozplanować, aby wszystko, co ważne, było łatwe do znalezienia. Oznacza to koniec linków do schowanych gdzieś zakładek, informacji rozsianych na każdej zakładce po trochu i ogólnego chaosu.

Gdy poczuję się pewnie z całym projektem, zamierzam rozpocząć kampanię reklamową i zamierzam wprowadzić w życie ideę patronatu starszych blogów nad Aed Varen, polegającą na współpracy nie ograniczającej się tylko do wymiany linków - wkrótce będę szukać osób, które byłyby chętne napisać dla mnie recenzję całości, dokładną i bezwzględną. Właściwie, chętni mogą  już zgłaszać się tutaj.

Na koniec, zostawiam Wam wyniki ankiety przeprowadzonej przeze mnie kilkanaście dni temu.
Do napisania!



2 komentarze:

  1. czekam z niecierpliwością na otwarcie, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie, blog już otwarty :D
    https://aedvaren.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń